lördag 2 maj 2009

Julklappen

Titel: Julklappen
Kategori: Hetero

Lite inledning så ni får hela bilden av händelsen..är sambo sedan ca 2 år och fick då en bonus dotter som då var 14 år och sedmera är 16 år idag.

Hon har utvecklats till en mycket mysig tjej och för alla tonårsgrabbar en läckerbit kroppsmässigt. Har innan denna händelse aldrig haft dom tankarna om henne mer än att hon har begåvats med en mycket snygg kropp och är riktigt söt.
För hon är ju trotts allt min sambos dotter

Det hela startade på julaftons morgonen då min sambo pussade hej då på mig för hon skulle åka och jobba på sjukhuset och som hon sa hinna hem till Kalle Anka och tomten.
Jag somnade om naken under täcket som jag alltid ligger och föll in i någon halv erotisk dröm och hade väl förmodligen halvstånd i sömnen.
Jag vaknade till av att jag kände lite kall luft smet in under duntäcket och snart så kände jag en hand runt min halvstyva kuk och fattade inte först vem det kunde vara, min sambo jobbade ju och Malin låg och sov...
Halv satte mig upp isängen och fick en smärre chock, det var Malin som satt där och smårunka min kuk..
- Hallå där men vad gör du frågade jag
- märks inte det svarade hon och log
- Men sluta nu så här kan du inte göra
- Inte han tycks i alla fall gilla det
-Men det är inte rätt du är ju min "styvdotter"
- Just precis styvdotter och inga blodsband i mellan och jag har varit kåt på dig jätte länge och har nyfiket sett dig i kalsonger och badbyxor och anat att det fanns något stort där innanför och jag hade rätt.
-Men hör du inte vad jag säger och försökte lite lamt ta bort hennes hand som i och för sig runkade mig gudomligt skönt
- Tyst nu lägg dig ner nu ska jag suga av dig

Jag visste inte vad jag skule göra när kåtheten tog överhand och jag la mig ner på kudden.Malin drog av mig täcket satte sig gränsle över mina ben och började försiktigt slicka runt ollonet..
- Vilken härligt stor kuk lite annat mot Jens fast han har ju en ganska stor han också men inte så här

Nu tog hon hela ollonet i munnen och det kändes att det här var inte första gången som hon sög kuk medans hon sög och slickade ollonet så fortsatte hon att runka mig med andra handen och kände hur kuken styvnade mer o mer och nu hade kåtheten tagit överhand och moralen var bortblåst
- Snälla ta av dig tshirten så jag får se dina bröst bad jag
- Självklart du får gärna smeka dom också

Vilket jag också gjorde bröstvårtorna stod rakt ut på hennes väl tilltagna bröst som var stenhårda av kåthet. Nu kände jag att jag var på väg att komma i hennes mun vilket jag sa till henne
- Då väntar vi lite sa hon tog av sig sina string trosor satte sig över mitt ansikte och bad mig slicka henne för som hon sa..
- Du ska spruta i min fitta sen bara så du vet och du kan vara lugn jag äter piller
- Men herre gud så du menar att jag ska knulla dig
- Japp och det är min julklapp från dig till mig
- Kanske blir ömsedig julklapp svara jag medans jag slickade hennes helrakade fitta så när som på en liten sträng, klitorisen stod ut som en liten pärla på henne och sög mjukt in den min mun ioch hon stönade
- Fy faann vad skönt ingen har slickat mig så förrut tror jag kommer nu..jag måste få din kuk i mig nu
Jag drog ner Malin mot min kuk och bad henne sätta sig på den och rida mig.
Hon lydde och satte sig över den och gled sakta sakta ner och herre gud så tight hon var men ner på hela kuken kom hon och började långsamt rida mig och gnydde svagt hela tiden.
- Nu vill jag att du tar mig hårt bakifrån viskade hon
- Självklart svarade jag också konstigt nog viskande
Hon begravde huvudet i kudden och jag stötte min kuk hårt ut och in den härligt trånga musen och kände illningarna i pungen och sa återigen att jag var på väg..
- Ja kom nu spruta i mig jag kommer också nu..
Vi kom i en gemensam orgasm och när hon kom så trodde jag hon skulle krama sönder min kuk men så härligt och så förbjudet....
Vi låg och slappnade av lite innan hon viskade till mig
- Tack men nu vill jag duscha lite snabbt med dig
- Snabbt sa jag lite undrande
- Fråga inte så mycket fort in i er dusch nu
Vi kom i duschen och hon började tvåla in min kuk och mig och jag gjorde likadant med hennes bröst, rumpa och mus
Snart hade jag fullt stånd igen vilket hon märkte, stängde av vattnet gick ur duschen la ut 2 st badlakan på golvet och sa
- Nu knullar du mig så jag inte kan gå imorgon och log brett
Jag var inte nödbedd och förde in min styva kuk i henne igen och vi knullade intesivt samtidigt som jag smekte hennes pärla till klitoris..
Återigen kom vi samtidigt och har väl inte lyckats komma så fort 2 ggr sedan tonåren
- Nu måste jag duscha ensam sa hon och du får gömma dig i sängen för jag måste smyga tillbaka till Jens nere i mitt sovrum..
för sen ska jag ju åka till pappa över julen men sen när jag kommer hem och mamma jobbar natt så ska jag se till att vi är ensamma
- Va så Jensa ligger där nere och sover...
- Japp men skit i det nu gör som jag säger så ska du få knulla mig igen sa hon samtidigt som hon tungkysste mig föste ur mig ur badrummet
Jag fattade ingeting här har hon förfört mig och hennes kille låg i hennes rum och sov

Men skönt var det

1 kommentar: