lördag 2 maj 2009

Stor kuk - bra självförtroende (DEL 2)

Titel: Stor kuk - bra självförtroende (DEL 2)
Kategori: BÖG

Det tog en vecka innan smärtan gått över. Det tog ännu längre innan jag fattat vad som hänt. Trots att jag varit så jävla arg på Niklas kunde jag inte hjälpa att han dök upp i fantasierna. Allt oftare dök han upp när jag runkade och allt oftare kunde jag samtidigt testa känna med handen utanpå hålet vilket fick en stöt att gå genom kroppen.

Mest irriterad var jag på att han inte hade hört av sig efteråt. Det hade gått två månader sedan vi sågs senast och det var lördag kväll. Klockan var 2 och jag var dragen. Stod i samma bar där jag och Niklas snackat första gången. Undrar vad han gör nu? Han var troligen på krogen. Det aset borde be om ursäkt. Plockade fram mobilen och skickade iväg ett sms: ”var är du?”.

Efter en minut: ”På väg hem från krogen. Hemma om 5. Ber om ursäkt för senast.”

Jag var stum. Tog en stor klunk öl och stirrade på telefonen. Bara så där. Det var oväntat. Jag skrev: ”Jaså, själv i baren, på väg hem.”

I garderobskön surrade det till i fickan: ”Kom förbi.”

Jag skrev: ”Haha vet inte om jag vill ta den risken.”

Han: ”Jag är snäll. Oroa dig inte.”

Jag: ”Hm. Kan ju snacka lite?” Även om jag kände hur kuken redan blivit svullen i jeansen och jag ville se hans stora kuk igen ville jag inte vara med om samma sak en gång till.

Han: ”Lugnt. Dörren är olåst, portkod 4004.”

Tio minuter senare stod jag utanför hans fyra som ägdes av hans farsa som på ålderns höst stuckit till varmare klimat över höst- och vinterhalvåret. Från gatan hade det varit mörkt i lägenheten och jag kände försiktigt på handtaget för att inte väcka uppmärksamhet i trappuppgången. Dörren var olåst. I hallen var det helt mörkt och luktade gamla pommes frites. Konstigt.

Det pirrade i kroppen av kåthet och även lite rädsla, varför var det bäcksvart i hela lägenheten? Det enda som silades in i lägenheten var gatuljuset genom persiennerna. Jag hittade ingen lampknapp, drog istället av mig skorna. Med ett frasande ljud ramlade täckjackan av på golvet och jag klev ett steg in i lägenheten i tubsockorna. Var var Niklas? Till höger från vardagsrummet fanns köket, till vänster visste jag att sovrummet låg. Fyllan lugnade mig, Niklas låg väl i sängen och ville utmana mig? Vore typiskt kaxiga honom att ligga i sängen och snacka. Jag tog ett försiktigt steg åt vänster och gick in i en golvlampa. Hann fånga den och ställde tillbaks den. Fortsatte upptäcksfärden mot sovrummet som skymtade några steg bort.
– Niklas? sa jag i normal samtalston. Blickstilla en sekund. Lyssnade.

Inget svar. En smal korridor med en stor garderob ledde in till sovrummet. Jag kisade och tyckte mig kunna se en siluett i sängen. Ett försiktigt steg och jag var inne på heltäckningsmattan. En knäppande led i Niklas fot är det enda jag hinner höra innan han kommer upp bakom mig drar armen upp bakom min rygg och trycker upp mig mot väggen. Han är naken, varmt och luktar billig Dubbeldusch blandat med alkoholandedräkt.
– Haha, du kunde inte hålla dig borta ändå? Skrattar han tyst.
– Lägg av Niklas. Vi snackar ok?
– Du vill inte snacka. Du kom hit för att få kuk eller hur?

Han trycker upp mig mot väggen och jag känner hans stenhårda hästkuks 21 centimeter trycka mot min röv. Vi fäktas några sekunder innan han vinner, får upp min andra arm på ryggen, knäpper snabbt upp min gylf och drar ner mina jeans. Snabbt drar han ner dem över röven på mig och jag känner hans styva varma lem pressa sig in mellan skinkorna.
– Kämpar du emot så blir det torrknull, varnar han mig.
– Men för i helvete, försöker jag säga men hör att min röst avslöjar att jag redan gett upp.

Niklas ler och släpper min ena arm. Jag fattar inte hur, kanske hade han förberett en klick glid på sin egen skinka, men han trampar ner mina jeans så att jag kan kliva ur dem, särar på mina ben och när hans varma underarmstjocka kuk med knytnävesollon stöter mot mitt hål igen kladdar han ner mig med något halt.
– Glid är egentligen inte så bra, viskar han i mitt öra och fortsätter, det är lätt att komma in för snabbt och då kan man göra sig illa.

I samma sekund som han börjar pressa mot hålet minns hela min kropp hur det kändes första gången och jag får panik. Böjer på knäna för att göra en utbrytning, men han håller mig hårt i armen som blixtrar till av smärta. Hans kuk är som en målinriktad robot, fortfarande placerad i hålet och när han sträcker ut sina ben känns det som att jag hänger på kuken.
– Ajjj aaahhh, justa kom igen. Vi kan väl bara runka? Kvider jag och försöker stå på tå för att komma undan hans genomborrning.
– Jag är inte intresserad av runk. Erkänn. Du kom hit för att du ville känna på min stora kuk och priset du får betala är det här eller inget. Du har en skön fitta, skäms inte för det.

På något mirakulöst sätt, tror han använde fingrar som skohorn, gled plötsligt ollonet in i mig.
– Ahhhh!!! Skriker jag fast upptäcker samtidigt att jag mest är rädd. Det gör inte asont som förra gången, istället är det som en sträcksmärta som när man stretchar en muskel. Känner mig utlämnad och omanlig. Vet inte hur jag skall bete mig, han styr hela situationen.
– Såja.. mmm stönar han. Sedan driver han in två centimeter till av skaftet som spänner ut mig så jag tror jag skall spricka.

När han släpper min arm är det sådan befrielse att jag vill gråta. Samtidigt driver han in kuken i hårda stötar och jag måste hålla båda händerna mot väggen för att inte ramla omkull.
– Ahh, fan va skön du är!! Ta emot hela min stora kuk.

Hästkuken driver längre och längre in i mig. Precis när jag inte tror att jag klarar mer stannar han. Och vi står alldeles stilla. Det känns som att jag är uppträdd på en stor stock. Hans tunga andedräkt, mina flämtningar, heltäckningsmattan under mina tubsockor och hans hjärtslag som fortplantas genom den stora kuken och känns som smärtsensationer för varje slag i min röv är det enda jag uppfattar.

Utan förvarning tar han tag om min höft och driver in kuken till roten. Jag skriker rakt ut och känner hur jag griper efter något att hålla fast i när kraften går ur kroppen och det känns som att jag skall svimma. I nästa ögonblick ligger jag på sängen på rygg. Niklas står på golvet med sin enorma 21 centimeters balle är fortfarande placerad i mig som ett energicentrum i rummet. Allt kretsar kring den kontaktpunkten. Allt utgår därifrån. Med varje drag exploderar miljoner sensationer och jag är styrd av kuken. Jag flämtar för varje drag och märker hur Niklas gillar kontrollera mig.
– Hur känns det, ler Niklas och stannar upp?
– Va fan tror du din jävla hingst? Det här är ju helt sjukt.
– Gör det ont?
– Jag kan fan inte andas, men det är bättre nu än förut, flämtar jag.
– Bra.

Han tar tag om mina ben håller dem högt i luften och låter kuken drivas ända in till roten.
– Argghhhhh, ta det försiktigt, skriker jag!
– Svårt, stönar Niklas. Du är så skön! Älskar din trånga röv.

Han knullar mig hårt nu. Röven är avdomnad och fram träder en annan okänd känsla inne i magen. En punkt han dunkar mot. Han vet hur han skall träffa den och driver mig till vansinne. Jag har helt gett upp nu och låter honom pumpa mig med sin hästkuk. Märker att min kuk vaknat till liv och står hård mot magen.
– Jag visste ju att du skulle älska min kuk, stönar Niklas och jag känner hur han pressar in mer blod i kuken som spänner stenhård som ett spett rakt upp mot prostatan.

– Ah shit. Fan det känns så mycket Niklas. Snälla. Ajj. Shit. Flämtar jag.
– Mmm såja. Ta hela min stora kuk. Från och med nu är du inriden och klar, konstaterar han nästan för sig själv och drar ut hela kuken med ett plopp.

Förvånad stannar jag upp och tittar på honom i mörkret. Han ler stort mot mig.
– Gillar du det? Frågar han och provocerar. Säg att du gillar det?
– Sluta, du är galen.

Utan varning driver han in hela den stora kuken till roten och jag skriker till. Han fyller mig så jävla skönt och när han börjar knulla mig hårt frågar han igen:
– Gillar du det?
Jag ger upp och erkänner:
– Ja, fan det är helt…helt. Vet inte.
– Bra, skrattar han.

Han knullar snabbare nu och jag känner hur jag kan fokusera på min kuk samtidigt som det bränner i mitt inre. Fan han är bra på att knulla. Inser hur han spelat mig till detta och blir kåt av att han dominerat mig så hårt.
– Fuck Niklas, jag är nära.. uhhh
– Bra, säger han och lyfter mig så att det plötsligt dunkar så skönt i röven att jag inte klarar det mer.
– Ahhhhhh, skriker jag och sprutar hejdlöst sagge upp på magen och i mitt ansikte.

Niklas drar ut kuken och vrålar samtidigt som han runkades tömmer stråle efter stråle av hingstsperma över mitt bröst och upp i mitt ansikte. Han faller ihop över mig skrattandes. Vi andas ett tag, sedan säger Niklas:
– Vill du sova över?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar